3 Nisan 2011

İnandım

Bir yazıcıyı bilgisayara bağlayıp çalıştırmak ne kadar zor olabilir ki?

Teknoloji en güçlü yanım olmadı hiçbir zaman. Oysa bana o konuda da her zaman inandığını nasıl unutabilirim. Teknolojiyle ilgili kimseye bağımlı hissetmeyeceğime söz vermiştim bir zamanlar (no dependency). Üşenmeden yazdığın bilgisayarla ilgili tüm direktifleri harfiyen uygulardım. En azından öğrenmek adına elimden geleni yaptım. Ama hala bazen üstesinden gelemediğim konular oluyor. Bilen birilerine tarif ettiriyorum.
Sen bana inandığın için hayatımda çok şey değişti. Evime bir yazıcı alıp onu korkusuzca kutusundan çıkardım bugün. Sonra tüm bağlantılarını yapıp programını yükledim. Çalıştığını görünce neredeyse kendimle gurur duydum.
Koşarsın dediğinde, hayatımda daha önce hiç on kilometre koşmamıştım. Parkuru zor da olsa bitirdiğime kendim bile şaşırmıştım. 
Sadece sen bana inandığın için bugün yazıcımı çalıştırdığımda, yazmaya başladığım kitabı da bitirebileceğime inandım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder